»Na pobudo MGRT smo preverili razpoložljivost števila ventilatorjev, ki bi jih bilo mogoče v najkrajšem času zagotoviti iz Kitajske. Ključni dejavnik pri tem je bil čim krajši dobavni rok.«
»Družba Hisense Gorenje je želela v dobri veri le pomagati kot vez s kitajskim trgom, ko je bila Slovenija v stiski za dobavo ventilatorjev v Evropi in ko se je v nepredvidljivi situaciji ob prvem valu koronavirusa zelo mudilo z dobavo.«
»Poleg tega smo jim posredovali pogodbo z dobaviteljem, v kateri dobavitelj zagotavlja ustrezen transport do kupca na Kitajskem, uvoz in prevoz aparatov iz Kitajske v Slovenijo pa je zagotovil Zavod RS za blagovne rezerve.«
»V zvezi s prenosom servisne dejavnosti v Sloveniji smo zbrali ponudbe in izbrali najugodnejšo izmed petih.«
»Uradnih postopkov, ki so predvideni ob prenosu dejavnosti, še nismo začeli, prav tako še nismo podpisali nobene pogodbe.«
»Ob zavedanju, da je ustrezna in kakovostna servisna dejavnost eden ključnih elementov blagovne znamke in zadovoljstva uporabnikov, prevzemniku postavili stroge pogoje glede izvajanja te storitve in za njihovo izpolnjevanje uvedli ustrezne varovalke.«
»Ena od teh je, da od prevzemnika, če bi pri njem prišlo do poslabšanja kakovosti storitve in poslovanja, takoj znova sami prevzamejo lastništvo.«
»Zaradi neugodne situacije na trgu dela in težav s pridobivanjem ustreznih kadrov bomo, da bi obdržali čim več delovnih mest, vzpostavili nekatere skupne funkcije tudi na lokaciji v Velenju ter jih organizirali kot skupne storitve in kompetenčne centre za vso Evropo oz. skupino Hisense, te iste funkcije pa ukinili v drugih državah, kjer so z njimi povezani stroški višji.«
»Potem se bomo glede na posamezne oddelke odločali, kako in kje bo katera funkcija organizirana.«
»V prvi polovici leta je poslovanje potekalo v skladu z načrtovano dinamiko, v drugem polletju pa je nanj zelo neugodno vplivala negotovost partnerjev glede razpleta strateškega procesa, zato se je tudi precej poslabšalo.«
»Posledično smo bili za ohranitev stabilnih tržnih deležev na vseh ključnih trgih primorani v večja komercialna vlaganja za ohranitev pozicioniranja in prisotnosti v distribucijskih kanalih ter našim partnerjem zagotoviti dodatne spodbude, kar je izrazito negativno vplivalo na poslovanje Skupine Gorenje v lanskem letu.«
»Upoštevajoč integracijske procese s skupino Hisense in načrte skupine je glavni cilj v letu 2019 povečati prodajo na vseh izbranih trgih po svetu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju